Ahad, Oktober 17, 2010

Exam time lh..PKSR2

Best Blogger Tips
soalan yg sulit lg menyulitkn
Thn ni bukan je thn6 ade 2versi exam..bdk2 thn 5 pn join skali....JPS hntar set soalan gune cd..pstu sruh print n rezo sndri....tnda sndri..dorng nk result je..sume dh siap trmasuk jdual yg "wajib" dpatuhi (klau xikut kene tndakan ape gknye)


Bdk2 thn 1 smpai 4 duk exam mcm biase...thn6 ambil elektif je....thun5 mnggu ni elektif..mnggu depan bru yg teras.....2mnggu exam mcm spm plak...lntak la buat je ape dorg nk.....bile dh ujung2 thun mcm biase kene sdiakan laporan.................mcm2 laporan bserta dgn gmbo...diulangi "GAMBO" xde gmbo xbleh ke

Aku layan je mreka2 yg amat2 prlukn gambo2 sbb aku antara "pembekal n pengedar" gambo.....dgn ayat disusun manis n muke yg mnja dorg pn brkata pd aku......

"....boleh tolong printkn gmbo x....akak nk hntar laporan 2 la..bla....."
n aku pn mnjawab smbil trsenyum "girang".......

".....yela....kalau ade..kcuali gmbo koleksi pribadi le"

Aku Yang Dah x Rajin Lagi...brblog suke2  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan