Ahad, Oktober 31, 2010

Alhamdulillah Atas Nikmat Nya...

Best Blogger Tips
Hari ahad yg syahdu tiba lagi.....dimulakan dgn jamuan pagi di Bazarena@stadium Shah Alam..
pekena nasi lemak+ayam brempah+ayaq teh.... 
"alhamdulillah nikmat rezeki Allah"
Arini...aku dikejutkn lagi dari aduan Izz Thaqif...
"..sir...saya kene ugut...dorg nk pukul saya ptang ni kat skola..."

Ape dh jadi dgn budak2 zaman sekarang agaknya.....siap ugut nk pukul..nk bunuh....siapa yg akan dipersalahkn..dipersoalkan...ibu bapa..guru2..kawan2..persekitaran.....
Allah berikn kita usia n masa utk dihargai n diisi dgn perkara yg brfaedah tetapi mereka...entah lah...apela nk jadi dgn manusia zaman sekarang...adakah cerita n tinghlaku yg dilihat atau tonton skarang beri kesan pd pemikiran mereka....lihat la pic bawah ni



komen pn agak2 la....semua org tahu n tgk

teknologi tanpa batasan
Kalau ini la produk masa depan kita..entah ape yg akan brlaku agaknye.....sbb
"ANAK JANTAN PANTANG DICABAR..."
ALASAN PALING KUKUH NK PUKUL ORG LAIN.......
"AKU NK PUKUL KO...BRANI KACAU GF AKU..."
kenyataan budak mentah juvana.....dh pndai nk ugut pulak.....mak ayah masih tanggung semua makan pakai ade hati nk pukul org..ade hati nk br "GF" br"BF"
YG PELIK BIN AJAIB....dh la malas belajar....exam ntah jawab ape2..sungguh menyedihkn..memalukan......

ps//....aku masih sabar lagi....klau tidak..............anda fikir la sndiri...tepuk dada..sakit la...tnya IMAN

Aku Yang Dah x Rajin Lagi...brblog utkbsuke2...penangan muka buku la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan