Isnin, November 01, 2010

Minggu singkat....2 hari je

Best Blogger Tips
Arini...isnin 1 November 2010M besamaan 24 Zulkaedah 1431H..ari paling padat...masa prhimpunan tiba2 je ujan turun...bak kata Mr Nasuha..."ujan rahmat"..bdk2 masuk klas kcuali bdk thun 6..mcm ari2 lain masuk dewan
Dn arini sgala kekalutan pasal catatan pd "muka buku" trlerat.....misunderstood...kesimpulan yg mudah. Biasa la bdk2 klau gaduh brani cume pd "catatan dinding" je.....soal siasat ala2 bapak polisi akhirnya menuturkn bicara........
"saya ..........ingin meminta maaf kpd.........dn brjanji tidak akn mngulangi kesalahn itu"
Balasn ungkapn trindah......smbil trsenym seraya brkata
"saya...........sedia maafkn kesalahan awak" 

Bagiku............
"kemaafan adalah dndam yg trindah" (mcm tajuk lagu Aishah)
kes bdk2 dh settle...........

Ape2 pn....anak2 dara sbelah umah dh pndah atas sbb n alasan yg pelik..diulangi..PELIK
Mereka syak ade "makhluk asing" dlm umah 2...laptop 2buah kene kebas...dgn hp lg..duit usah nk kire la mngkin ratus2 la....TOYOL BRKEPALA HITAM LA a.k.a ORG....dh tntu org DALAM....sbb mase khilangan wktu siang n paling best xde tnda2 pecah masuk or ceroboh mcm penyamun tarbus dulu2...Ape la dorg ni mmg la adat org dduk umah same2 msti ade prangai pelik2 mcm pnyamun..
Pd aku....
"ganti jela dgn kunci yg baru sbb pnghuni lama ade knci skrang kn....MALAS btul la"
 Last sume pndah sbb xtahan duk umah brhantu.....
Dn skrang aku pulak yg brjiran dgn umah kosong ni...huhuhu


Aku Yang Dah x Rajin Lagi...brblog utk bsuke2...penangan muka buku la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan