Rabu, Mac 09, 2011

Yang sebenarnya.....

Best Blogger Tips
Assalamualaikum dan salam sejahtera....
TQVM mama........

Hari ini 9 mac hari paling bahagian dalam sejarah....ada kejutan demi kejutan yang aku terima...yang paling istimewa aku terima jambangan bunga dari isteri tercinta......Yang paling special bila Syakir call suruh ambil barang kat pejabat. Aku tak terpikir barang apa.......tapi seronok wooooooooooo dapat rasa n ulangtahun ke-3 kami....tarikh yang tak akan aku sebab.....

  1. aku dah jadi suami
  2. aku dah ada tanggujawab besar
  3. mak mentua sambut birthday....
  4. 8 mac adalah pilihanraya ke-12
  5. aku sepatutnya jadi petugas pilihanraya tapi off duty
  6. ada gmbar kenangan dekat poster pilihanraya
  7. dengar keputusan sepanjang jalan ke perak
  8. aritu cuti....memang la ari ahad kan
  9. dapat bunga wangi wooooooooooooooo
Dan arini juga aku semak status PPG aku.....dan keputusannya adalah....
aku follow link n print je

yang ni tawaran sementara.....kena tunggu 13 mac  la
Ni baru dua....mungkin ada banyak lagi lepas ni.....aku happy sampai siap isi borang tawaran jadi pengawas UPSR......ntah apa penyakit aku pun tak tahu......semalam aku dah list senarai kerja....aku buat bila rasa tenang........nak tanda paper sains tahun 3B,3H,3J n 4H pun ok je......150 skrip nak kena tanda...ni baru ujian bulanan.....PKSR nanti lagi haru...sains dah confirm 4 kelas......KH 5 kelas n PJPK 3 kelas jadi total 400++ la nak kena tanda.............tapi takpa aku happy.....takda orang gangu.

Aku tak tahu apa akan jadi esok......sebab arini je dah ujan.....matahari pun terharu sebab aku dapt bunga kot hahahaha.....dalam ati ada taman la...dalam taman ada........ada2 jela.....nak kena siapkan sinopsis buku dan plan taktikal+plan strategik+plan operasi.....belasah jerrrr

Jazakumullahukhairun Khathira...
Wabillahitaufiqwalhidayah wassalamulaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
Aku Yang Kembali Rajin Semula.....Nukilan jari jemari halus,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan