Sabtu, April 16, 2011

Hujung minggu lagi

Best Blogger Tips
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Semalam kami sempat meronda2 sampai Pusat Konservasi Hidupan Liar milik Jabatan Perhilitan di Sungai Dusun.....bermula di sekolah kami berkumpul dan tunggu bas datang......catatan perjalanan seperti berikut

  • 2.45 - persediaan awal
  • 3.00 - bas sampai sekolah dan loading barang+budak2
  • 3.15 - Rajak, Fazlina, Harlida n Tuan hasmezani join dalam bas
  • 3.20 - bas bertolak di"follow" Mr Zul (ronda2 shah alam katanya)
  • 3.23 - aku gerak ditemani mama n airiel....(dah meng"google" dulu cari map) via GCE
contoh je....aku follow cadangan mr google=mr driver
  • 3.25 - PK koko dgn anaknya bersama miss sally n miss zamz follow us... 
  • 4.05 - keluar tol Bkt Tagar...yang lain tnggu nasuha tapi aku jalan trus...macam pandai je
  • suasana kg yang tenang aman damai+signboard "awas tapir"...
  • 4.30 - aku sampai Sg dusun n Felda Soeharto......ilang arah tujuan...2 la pandai2 je
  • mama p beli gula2 airiel..."mama nak lele"
  • 4.35 - rombongan bas+3 kreta sampai...aku follow je
  • 4.45- sampai ke destinasi....memang utan tebal...macam tarzan la...sejuk je
  • 5.00 - peserta berkumpul...airiel berlari berkejaran dengan mama
  • 5.15 - pasang khemah le...kesian budak bandar trkial2 pasang khemah
  • 6.00 - dah siap semua minum petang+airiel buang air besar pulak....
  • 6.20 - aku gerak balik+singgah pasar malam Felda Soeharto+isi minyak
  • 8.00 - selamai sampai shah alam......tidoq wei penat
Tinggal la dorang kat sana dengan selamat agaknya.......
Dan arini ujan dari pagi sampai petang.....mama p sekolah n balik je trus p cari hp baru....alasan cik sony dah uzur n selalu padam (alasan biasa la). Lepas belek2 semua model n berkenan dengan cik Nokia E71 macam ni.
contoh je...ape2 jela....

aku pun nak join gak la sebab nokia navi dah lame jahanam n pengganti sementara mr samsung tak menepati ciri sepatutnya(ni boleh kira nafsu gak)...sume hp rosak sebab jadi bom tangan airiel...baling n kebabom....sasaran aku e5...samsung galaxy....htc d7...nafsuuuuuuuuuuuuu lagiiiiiiiiiiiiiiii tinggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sambil makan mee goreng mama.....sedap woooooooooooooooooo

Jazakumullahukhairun Khathira...
Wabillahitaufiqwalhidayah wassalamulaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
Aku Yang Kembali Rajin Semula.....Nukilan jari jemari halus,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan