Ahad, April 10, 2011

Sibuknya aku

Best Blogger Tips
Assalamualaikum dan salam sejahtera
Minggu ke-14 minggu paling sibuk selain tugasan hakiki di sekolah termasuk la skola ganti. Forum PPG PJJ dah bermula untuk subjek KPD3016, komen pelaksanaan PBS di skola.....aku dah bagi 9 komen minimum dalam forum. Kalau aku rajin aku akn bagi lagi....tapi yang pasti aku akan bagi lagi la.

Grup aku EL B02...klau komen dalam general forum xde markah la.

COURSE TOOLS


rekod post aku pulak..........saje nak tunjuk hihihi...ni untuk KPD3016..untuk FIK3042 bru 1 komen sebab kene study btul2...


Online Forum Monitoring - Group EL-B02

User Fullname    Student ID            PERKENALKAN    PBS: PENTAKSIRAN            PANDUAN           Message Posted 


                                                              DIRI ANDA       BERASASKAN SEKOLAH                                           by User


Jonid B Janjam  D20102040435           1                        10                        0                     11


Walau sibuk berforum sempat juga p tengok bola kat stadium.....1st time 1 family masuk...airiel nmpak pelik je sebab banyak lampu n bising. tapi dia seronok tengok geng penyokong ultras TTeam. sampai dia terjatuh kerusi..........minggu ni bz lagi ke......tungguuuuuuuuuuuuuuu
Jazakumullahukhairun Khathira...
Wabillahitaufiqwalhidayah wassalamulaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
Aku Yang Kembali Rajin Semula.....Nukilan jari jemari halus,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan