Sabtu, April 23, 2011

Macam-macam hal...

Best Blogger Tips
Assalamualaikum dan salam sejahtera.....
mood malas aku datang kembali laaaaaaa.............
Banyak tugas yang akan tertangguh kalau mood ni datang....waaaa xbest langsung la tapi ade sebahagian yang aku dah selesaikan......antaranya
hp pilihan pengganti ke 17
cari kreta pilihan airiel...tambah koleksi lagi
urus team hoki
ujian segak klas 5B....fasa 1
bantu urus latihan kebakaran
bantu urus kem...pa sistem je
Yang belum aku buat....

  • soalan exam PJPK tahun 5
  • jadual exam PKSR 1
  • tugasan2 PPG PJJ....banyak la....

ilangkan la semangat malas ni....hadirla kembali kerajinan seperti sedia kala....ape aku merepek lagi ni...
Jazakumullahukhairun Khathira...
Wabillahitaufiqwalhidayah wassalamulaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
Aku Yang Kembali Rajin Semula.....Nukilan jari jemari halus,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan