Ahad, Februari 13, 2011

Layout Baru....Aku Di Alam Suria

Best Blogger Tips
Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Hari ahad yang permai menjelma lagi. Bersarapan nasi lemak bersama ayam goreng...sedap sekali...alhamdulillah dengan rezeki yang dikurniakan.
Tugasan hari ini sementara menunggu "mee goreng mama" siap....aku edit layout+latar belakang blog ini untuk tujuan penambahbaikan kosmetik. Aku gantikan tajuk utama blog dari "Seindah Kilauan Permata...Airiel Nabil" yang dirasakan terlalu panjang kepada tajuk yang agak pendek....."Aku Di Alam Suria" dengan banner baru.
Kepala blog yang baru....
Sesi ubahsuai ambil masa 2 jam. try n error sampai la siap dan puas hati dengan hasilnya.
Biladah siap baru rasa lapar dan mee goreng pun dah sedia untuk dimakan. jadi jangan berlengah lagi untuk 'menerkam" pinggan mee sambil layan astro citra sebab tiada saluran lain yang best huhuhu.
Apa lagi berhenti la menaip dan makan dengan airiel yang main basikal di luar.
Hilang idea lagi la................ohhhhh esok nak buat laporan guru bertugas minggu lepas, sedia apa yang patut la untuk laporan nanti.
Dan airiel dah terjerit2 panggil aku kat luar....jom main dengan dia......

Jazakumullahukhairun Khathira...
Wabillahitaufiqwalhidayah wassalamulaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
Aku Yang Kembali Rajin Semula.....Nukilan jari jemari halus,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan