Ahad, Februari 20, 2011

Tahap Kemalasan Paling Maksimum

Best Blogger Tips
Assalamualaikum dan salam sejahtera....
Mood pagi ahad yang membosankan....nak buat soalan pun tak ada semangat. Mana la perginya semangatku yang hilang ni. Tolonggggggggggggggggggggg............kembali la wahai semangattttttttttttttttt. Semalam dipenuhi aktiviti yang berfaedah dan padat bermula dengan.......

  • latihan olahraga.....aku join kejap je sebab nak join meeting PIBG,
  • meeting AJK PIBG...macam2 isu hangat,
  • shopping susu Airiel....4 kotak dan dapat hadiah 2 helai selimut bayi percuma
  • edit pendaftaran olahraga (sekali ada error la)
  • edit jadual ujian bulanan 1.......macam tahun2 lepas (sindrom malas dah datang)
  • tonton Anigerah seri Angkasa...yang membosankan.......nak tengok piala FA pun bosan
ambil dari http://www.budiey.com

Dan selepas menonton Anugerah Sri Angkasa, mood terus hilang.....ada kaitan ke.....walau aku tonton di Astro Prima, tapi masih tak paham dan tak boleh bayangkan tengok di Astro.....macam tengok TV1 je.......dan aku cuma buka saluran RTM kalau berkaitan sukan (kalau Astro Arena tak ada la) tapi sekarang boleh dikira la. Pada aku tiada perubahan kualiti sejak sekian lama. Anugerah untuk stesen swasta pun sekadar nak penuhi kuota je.....untuk naikkan rating penonton........kalau stesen swasta......sapa la nk tengok event 2 (mereka2 yang tidak melanggan Astro la agaknya tapi tengok cerita lain lagi best). Yang paling tak seronoknya, berulang2 kali pengacara sebut....
pemenang dipilih oleh juri profesional dan diaudit oleh juru audit bertauliah...
Aku pun tak paham kenapa mereka kena sebut berkali2......macam la penonton tak boleh pikir lepas tengok keputusan......apa la aku melalut nak komen pasal majlis 2......aku bukan ada kaitan pun dengan dunia hiburan dan acara 2 bukan la 100% buat aku malas malam tadi.

Pasal team olahraga....6 peserta lontar peluru terpaksa digugurkan.....
  • Muhd Syazwan Fahmi Suhaimi
  • Muhd Alif Eyzlan Mohd Yusof
  • Nur Atirah Illiana Zuraimi
  • Fathini Hadreera Faharudin
  • Nur Farhani Sohaimi
  • Nurul Qistina Shahirah Mohd Yusoff
Digugur atas masalah teknikal........aku tak paham la sebab bukan aku yang pergi meeting......itu pun lepas dapat sms dari Mr Kanna......then kena call semula untuk pengesahan dan buat pembetulan..pening2 tapi xpela......syazwan boleh fokus latihan hoki......qistina dan farhani fokus bola baling kan...dan atirah serta fathini fokus pada bola jaring........kejohanan pun dah dekat.........

Petang ni ada latihan Hoki......cik puan harlida nak aku turun sekali.....huh.....kembalikan semangatku ini....nak turun ke tak hahahaha........

Jazakumullahukhairun Khathira...
Wabillahitaufiqwalhidayah wassalamulaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
Aku Yang Kembali Rajin Semula.....Nukilan jari jemari halus,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan