Selasa, Februari 22, 2011

Sakit kepalaaaaa............ku

Best Blogger Tips
Assalamualaikum dan salam sejahtera......
hariyang sibuk dan mencabar........macam biasa bergerak dari blok ke blok tanpa henti......makan jam 10pagi dan mkan semula jam malam....hohohoho lapar smpai kepala pening tapi tak apa sebab mama nak bekalkan aku makanan lagi untuk ke sekolah pada esok hari....dan macam biase guna bekas comel Airiel la.....menu dah nampak.....sambal tumis je.....sedap woooooooooo...pedassssssssssss plus aku ada ulser dalam mulut.....pedih yg teramat......ditambah air suam kegemaranku. Sedapnya

Sejak kantin tutup, rasa seronok bawa bekalan ke sekolah...macam zaman sekolah rendah pulak.....tapi aku dulu dapat RMT siap guna kupon lagi.....walau budak sekolah rendah masa tu mana la tahu menipu tak macam budak sekarang dan moden........dah dua hari layan HKLBR...ok la dari tak ada apa2 nak tengok.....walau sibuk macam mana pun aku tetap gembira buat semua benda. Kelas mentor mentee dah mula dan kelas pertama ok je...mungkin budak2 tak biasa lagi la.....lepas ni akan bertambah mesra dan serasi la aku dengan "anak2 aku" ............. Dan rasa tenang setenang air di kolam sejak ditukarkan ke kelas tahun 3 walau 'pejabat' aku tak strategik....kena ada dua tempat persinggahan.....bilik disiplin bila kelas di tahun 3 dan 4.... bilik guru blok D untuk ke kelas tahun 5 dan 6......memang letih juga meronda.....tapi masuk kelas dah ok.......ambil nafas kejap lepas tu on kelas.......dan aku tak suka duduk...entah la pelik kan....dah jalan jauh2 mestila penat......kena duduk kejap. Tapi bagi aku kalau duduk lagi la penat...........itu yang aku rasa.


 Hoooooooooo terlupa lagi....esok hari rabu ada aktiviti kokurikulum........aku dah sedia ke dan esok pagi nak pakai baju apa.....mungkin ikut cadangan Pn Sri Harlida.....pakai baju korporat.....ntah la pakai apa2 yang penting tutup aurat.......dah letih dah mengantuk dah nak lelap walau masih awal.......
Jazakumullahukhairun Khathira...
Wabillahitaufiqwalhidayah wassalamulaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
Aku Yang Kembali Rajin Semula.....Nukilan jari jemari halus,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan